DMS Azerbaijan - Blog 2024-cü ildə bilməli olduğunuz istehlakçı davranışları

2024-cü ildə bilməli olduğunuz istehlakçı davranışları

1. Sosial alış-veriş e-ticarət standartıdır.

Sosial alış-veriş haqqında çox danışılır, çünki bu, e-ticarətin yeni simasıdır. Onun populyarlığının yavaşladığını görmürük, xüsusən də marketoloqlar faydalarını gördükləri üçün: 2023-cü ildə ötən illərlə müqayisədə 59% daha çox sosial satış olduğu bildirilir. 

Ən son istehlakçı tendensiyaları sorğusunda sosial medianın Z nəslinin və millennialların məhsul kəşfi üçün üstünlük verdiyi kanal olduğunu və 33%-nin son üç ayda sosial mediada yeni məhsul tapdığını göstərir. 

Son üç ayda hər 4 sosial media istifadəçisindən 1-i sosial media proqramından birbaşa məhsul alıb ki, bu da illik 39% dəyişiklik deməkdir. 80%-dən çoxu son sosial media alışlarından razı qaldıqlarını və ən yaxşı tətbiqdaxili alış-veriş təcrübələri təklif etdiyi üçün böyük ehtimalla Facebook və ya TikTok-dan davam edəcəyini bildirib. 

Artmasına baxmayaraq, istehlakçılar hələ də ehtiyatlıdırlar. Yalnız 47% sosial media proqramları vasitəsilə alışda özünü rahat hiss edir, 45% isə kart məlumatlarını sosial media platformalarına etibar edir, çox güman ki, əsas narahatlıq bu şirkətlərin qanuni olmamasıdır.

2. Z Nəsli sosial alış-verişə rəhbərlik edir.

Gen Z sosial alışa rəhbərlik edir, çünki onlar digər nəsillərə nisbətən sosial ticarətlə daha çox məşğul olurlar.

Onlar qısa formada videolarda və tətbiqdən kənar alışlarla (Facebook Marketplace kimi) sosial media bazarlarında sosial mediada məhsulları kəşf etməyə üstünlük verirlər.

Sosial alış-verişlərinin çoxunu ən yaxşı tətbiqdaxili alış-veriş təcrübələrini təklif etdiklərini söyləyən “TikTok” və “Instagram”da edirlər.

Gen Z hədəf auditoriyanızdırsa, sosial alış-veriş imkanları və ya alış-veriş üçün məzmun təklif etmək həmişəkindən daha vacibdir.

3. Sosial şəbəkələrdə axtarış getdikcə populyarlaşır.

2023-cü ilin may və 2024-cü ilin yanvar ayları arasında axtarış sistemlərindən istifadə 12% azalıb, sosial axtarışdan istifadə isə 4% artıb. İstehlakçıların 21%-i sosial axtarış vasitəsilə suallarına onlayn cavab almağa üstünlük verir ki, bu da həmin dövrlə müqayisədə illik 40% artım deməkdir. .

Axtarış motorlarının öldüyünü və SEO strategiyanızı pəncərədən atmaq üçün demirik, xüsusən də istehlakçılar hələ də axtarış motorlarının suallarına cavab almaq üçün ən təsirli yol olduğunu söyləyirlər. Əvəzində, sosial alış-verişin artması ilə istehlakçılar məhsul axtarışından tutmuş alışdan sonrakı müştəri xidmətlərinə qədər hamısı bir yerdə baş verən qüsursuz alış təcrübəsi ilə maraqlanır.

4. İstehlakçılar sosial məsuliyyətli brendləri sevirlər.

Korporativ sosial məsuliyyət şirkətlərin dünyanın yaxşılaşdırılmasına töhfə verən düşünülmüş təcrübə və təşəbbüslərə malik olmasıdır.

2024-cü ilin aprelində keçirilən sorğuda respondentlərin 90%-i şirkətlərin sosial məsuliyyətlə məşğul olması lazım olduğunu söyləyib.  Onlar getdikcə daha çox işçilərə ədalətli münasibət, müxtəliflik və inklüzivlik və davamlı biznes təcrübələri kimi sosial məsələlərdə mövqe tutan brendləri dəstəkləməyi seçirlər.