Səyahətlər, toy nitqləri və sosial media marketinqinin ortaq nə tərəfi nədir? Planlaşdırma.
Marketoloqlar olaraq sosial medianın effektiv inbound marketinq strategiyasının tərkib hissəsi olduğunu başa düşürük. Əlimizdə olan bu qədər sosial şəbəkəni doğru işlətmək və nə vaxt və nəyi paylaşacağımızı planlaşdırmaq çox vacibdir, bu da sosial media təqviminin önəm daşıdığı əsas nöqtədir.
Mütəşəkkil qalmaq üçün ən yaxşı alətlər siyahısına keçməzdən əvvəl sosial media təqvimləri və onların nə üçün vacib olduğu haqqında bilməli olduğunuz şey budur –
Sosial media məzmun təqvimi gələcək yazılarınızın tarix və vaxta görə təşkil edilmiş xülasəsidir. Sosial media təqvimi elektron cədvəl, rəqəmsal təqvim və ya interaktiv idarə paneli ola bilər. Sosial media təqviminizdən maksimum fayda əldə etmək üçün ona aşağıdakılar daxil ola bilər:
- Postun canlı yayımlanacağı tarix və saat
- Sosial media hesabı və ya şəbəkə
- Altyazılar, heşteqlər, keçidlər və qrafiklər kimi daxil ediləcək materiallar
Məzmunu yalnız auditoriyanız üçün hazırlayın.
Bütün sosial media marketoloqlarına hər bir şəbəkə üçün fərdi mesajlar hazırlamaq üçün vaxt ayırmağı tövsiyə edirik, çünki hər bir auditoriya hər birində fərqli bir şey görməyi gözləyir.
Məsələn, Instagram izləyiciləriniz Reels və postları görmək istəyir, Twitter izləyiciləriniz isə sürətli paylaşılan sitatları bəyənirlər. Sosial media məzmun planlayıcısından istifadə edərək bu məzmunu planlaşdırmaq həftə ərzində vaxtınıza qənaət edəcək. Bu, həmçinin hər bir sayt üçün düşünülmüş və məqsədyönlü məzmunun hazırlanmasını asanlaşdıracaq.
Sosial media məzmun planlayıcısı hər bir sosial kanalda ardıcıl olaraq yerləşdirməyə kömək edə bilər. Bu ardıcıllıq izləyiciləriniz üçün gündəlik yaradır və inam yaratmağınıza kömək edir.
Təqvimlə strategiyanızı müvafiq olaraq tənzimləmək üçün hansı məzmunun ən yaxşı performans göstərdiyini təhlil edirsiniz. Müəyyən bir yazı növü əhəmiyyətli baxışlar aldısa, onu fərqli bir mövzu üçün yenidən yarada və potensial olaraq eyni uğuru görə bilərsiniz.
Məzmun planlayıcısının köməyi ilə bayramları, tədbirləri və qeyd günlərini planlaşdıra bilərsiniz. Bu, məzmununuzu uyğunlaşdırmağı və daha geniş auditoriya ilə əlaqə qurmağı asanlaşdırır.
Cari sosial media məzmun performansınızı nəzərdən keçirin və təhlil edin.
Buraya aşağıdakılar üçün göstəricilər daxildir:
“Engagement”
Geri dönüşlər
Kliklər
Ən yaxşı performans göstərən yazılarınıza daha yaxından nəzər salın və onları nəyin uğurlu etdiyini öyrənin. Özünüzdən soruşun – auditoriyanız təhsil məzmununu sevir, yoxsa ilhamlanmaq və ya əylənmək istəyir?
Sosial məzmun strategiyanızı biznes məqsədlərinə bağlayın.
Biznesiniz üçün vacib olan KPI-ları tapın, sonra sosial strategiyanızın həmin KPI-ları dəstəklədiyinə əmin olun.
Sosial media kanallarınızı və dərc edəcəyiniz məzmunu seçin.
Auditinizi tamamladıqdan sonra öyrəndiklərinizi istifadə etməyin vaxtı gəlir. Auditiniz sizə nəyi düzgün etdiyiniz, harada təcrübə etməli olduğunuz və hansı kanalların auditoriyanız üçün ən yaxşısı olduğuna dair fikir verməlidir.
Məsələn, deyin ki, Instagram tarixən ən yaxşı sosial media kanalınız olub, lakin son altı ayda bir azalma görmüsünüz. Auditiniz sizə rəqibləriniz üçün IG-də bağlılığın necə göründüyünü, həmçinin hazırda biznesiniz üçün nəyin işlədiyini və nəyin işləmədiyini göstərməlidir.
Sosial media kanallarınızı seçin.
Hədəf auditoriyasının demoqrafik göstəriciləri məzmununuzu planlaşdırmaq üçün bilməniz lazım olan məlumatlardır, çünki auditoriyanızın bəyəndiyini bildiyiniz məzmunu paylaşsanız, marketinq məqsədlərinizə çatmaq ehtimalınız daha yüksəkdir.
Auditoriyanız üçün ən populyar sosial media platformalarını tapmağınıza kömək edə biləcək bəzi bazar araşdırması etmək istəyə bilərsiniz. Məsələn, mənim hədəf auditoriyam Gen Z-dir. Mən Instagram Reels paylaşıram və X-də yerləşdirirəm, lakin heç nə alınmır. İstehlakçı Trendləri Hesabatımızdan (bazar araşdırması) nəsil Z-nin sevimli sosial media kanalının TikTok olduğunu bilirəm, ona görə də nəticələr əldə etmək üçün marketinq strategiyamı həmin kanala yönəltmək daha yaxşı olar.
Araşdırma apararkən platformanın xüsusiyyətlərini və güclü tərəflərini qiymətləndirməyi unutmayın.
Sonra, ən yaxşı məzmun növlərinizi və büdcənizi ehtiyaclarınıza ən uyğun platforma ilə uyğunlaşdırın.